QueenMomm Elifmehmetemin görsel atma şansın varmı cnm siteye girdim bakmak için ama o kısım çıkmıyor önceden başvuru yaptığım için
Elifmehmetemin QueenMomm valla daha yapmadım açıkçası tekrardan çünkü malum İstanbul da deprem oldu hala onun şokunu atlatamadik çocuklarla çok korktuk
Elifmehmetemin QueenMomm Aile bireyleri eksik girdiniz diyor çocukları kaydetmeye çalışıyorum 18 yaş altı olduğu için kabul edilmiyor anlamadım kimi yazmam gerekiyor başka eşimle ben varız evde birey olarak sadece
QueenMomm Elifmehmetemin 153 ü arayarak da başvuru oluyordu glba canım yanlış hatırlamıyorsam eğer istersen birde öyle dene
dilser25 redflowers paket size geldimi acaba bende 21 haftalıkken başvurdum doğum bekleniyor yazıyor gelecek mi acaba beklemedeyim
rapunzel9222 dilser25 bende 21 haftalıkken başvuru yaptım 23 haftada aradılar onaylandı teslim edeceğiz diye şuan 26 haftalığım iki gün önce geldi
ebrudefnee Zehraaklc herkese verilmiyor diye biliyorum bende ilk gebeliğimde İstanbul’da oturuyordum başvurmuştum reddedildi gelir vs belirli bi şeyi geçince verilmiyor sanırım
Fatma_furkan1996 ebrudefnee neden red cvbı geldi acaba keşke arayıp sorsaydınız istanbuldayım bende 31 haftalığım pazartesi günü geldi ilk oğlumda da almıştım
ebrudefnee Fatma_furkan1996 bilmiyorum belki gelir durumu düşük değil diye olabilir o zaman çalışıyordum alakası var mıdır bilmiyorum ama reddedilmişti bende peşine düşmedim
Eesraaa34 demetov yazıyordu şartlar uygun değil vs gibi ne yaptınız geldi mi. Em son onaylandığında doğum bekleniyor yazıyordu 2-3 kere arayıp şikayet oluşturdum doğumdan önce geldi
dilser25 fatmaanuurr22 sizin ne kadar sürdü gelmesi ben 21 haftalıkken başvurdum şuan 23 hatalığım hala doğum bekleniyor yazıyor
demetov Eesraaa34 gelmedi. Mail attım 153 çzöüm merkezi cevap olarak yine aynı şeyi yazdı ben de başvurumu iptal edin tekrar başvurcam dedim yine aynı mail geldi