Elifmehmetemin QueenMomm aile bireyleri kısmı varya 3.cu adımda ora eksik diyor eşimle ben varım evde yetişkin sadece çocuklar 18 yaş altı olduğu için kabul edilmiyor zaten
QueenMomm Elifmehmetemin görsel atma şansın varmı cnm siteye girdim bakmak için ama o kısım çıkmıyor önceden başvuru yaptığım için
Zehraaklc hemsireblog1 tekrar tekrar deneyin olmaz ise eşinizden yapın bazılarına öyle oluyormuş siz tekrar başvuru yapın sürekli
hemsireblog1 Zehraaklc 153ü aradım en sonunda ve başvurunuz reddedilmiş tekrar başvuru alamıyoruz dediler direk. İhtiyacı en çok olanlara gitsin de sorunda değil ama garip geldi bana. Çevremde ihtiyacı olmayanlara çıktı biraz ondan şaşırdım 😅
Zehraaklc hemsireblog1 ben burdan çoğu kişinin yorumunu gördüm eşlerinin adlarına denemişler çıkmış anlamadım size neden öyle dediklerini
hemsireblog1 Zehraaklc bilmiyorum ama diğer yorumlarda da olumsuz sonuç alıp başvuramayanlar var tekrardan.
Kuboss06 annesiningunesi_ nasıl 3 4 kez başvuru yaptınız acaba? ben bir kere yaptım onda da olumsuz çıktı tekrr başvuru yapmak istedim olmadı 6 ay geçmesi gerekiyor dediler
annesiningunesi_ Kuboss06 istanbul senin uygulamasinda yenidogan destek bolumune girdim. Sag ustte yeni basvuru butonu vardi oraya tiklayip tekrar tekrar basvuru yapabilirsiniz
Zehraaklc Birsenbas2934 bende başvuru yaptım Şubat ayında hala doğum bekleniyor yazıyor ne zaman geldi peki size
Birsenbas2934 Zehraaklc eltime 5 hafta sürdü basvuru yaptı ertesi gün reddedildi dedi ümidi kesti 5 hafta sonra kargonuz yolda diye mesaj geldi şaşırdı ne kargosu diye İBB özel kargo adı vardı onu unuttum bir gün sonra teslim aldı bana hemen geldi 1 hafta sürmedi
Zehraaklc Birsenbas2934 ya benim baya oldu ben doğuma var daha diye bekliyorum ama bazı kişilere de erkenden gitmiş neden böyle anlamadım
Kuboss06 annesiningunesi_ Yaa yapmaya çalıştım da başvurunuz bulunduğu için tekrr başvuru yapamazsınız diyor
Zehraaklc Mhra5 kendi bilgileriniz yerine eşinizin bilgilerini giriyorsunuz veya arayıp o şekilde bilgi veriyorsunuz
annesiningunesi_ Kuboss06 o zaman basvurunuz reddilmemesi lazim. Basvuru askıda iken degerlendirme asamasindayken yeni basvuru kabul etmiyor normalde
esra34_ Berivanabk34 doğru söylüyormuş benimki 3 aylıktı bebeğim geldi neredeyse hiçbir şey kullanamadım ne kıyafetine bezi
Kuboss06 annesiningunesi_ durum askıda olarak görünüyor ama açıklama kısmında olumsuz değerlendirmiştir yazıyor
annesiningunesi_ Kuboss06 bende reddedilenlerde reddedildi yaziyor askida yazisi yazmiyor. 153 u bi arayin isterseniz reddedilmis ama neden askida yaziyor diye