GirlandBoy_Mom Kızlar sizin bu haftalarda kaç kiloydu bebekleriniz benim bugün gittiğimde 500 gram olmuş önden gidiyor dedi normalmi
Bbsozlm GirlandBoy_Mom son adet tarihiniz gebelik haftanızı gösterir bebeğin gelişimi değişiklik gösterebilir
Eda42_ GirlandBoy_Mom Oo maasallah annesi iyi bakıyor demek ki hayırla sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım Amin amin 🤲🏻🥰🤰🏻
Rafaelli GirlandBoy_Mom bende 32haftamin sonlarinda 34 -35hafta dedi kilosuda 2.5 sorunumuz sade bebeyin ters gelişi🫥🫥donermi bilmiyorum şu an 33e yeni girdim
GirlandBoy_Mom @Mavili1480 @Burnosunn_annesi kızlar bugün doktora gittim haftam önde gidiyor ya haftamı öğrenmek için gittim
GirlandBoy_Mom Yildirims2_ evet canım bu haftada normal maşallah 🧿500 diyince şaşırdım önden de gidiyor diyince normal dedi teşekkür ederim 🌸bide sizlere sormak istedim😊
Aysenur222 Yildirims2_ benimde aynı canım hergün kuruyemişe başladım sende başla col güzel kilo aldırıyır karışık bi tabak yiyom
GirlandBoy_Mom Bbsozlm evet canım öyle muhakkak doktorum da önden gidiyor gelişimi dedi teşekkür ederim 🌸bide sizlere sormak istedim 😊
GirlandBoy_Mom Eda42_ teşekkür ederim bitanem aslında ben maksimum 350 diye düşünmüştüm çünkü salgına yakalanmıştım pek bişey yiyemedim 1 ay kilo verdim demek bebiş almış 😊amin kuzum cümlemize inşallah Rabbim sana da sağlıklı bi evlat nasip etsin inşallah 🤲🤲
Eda42_ GirlandBoy_Mom Bebeğine kilo yapan şeyler yersen belki de o faydası oldu inşallah da zamanında kucağına alırsın sağ salim 🤲🏻🤲🏻🤱🏻🤱🏻
tugcebaby1 Maşallahh valla çok güzel tam19+6 da gitmiştim 340 gramdı şuan kaç acaba neler yiyip içiyorsunuz
GirlandBoy_Mom tugcebaby1 teşekkür ederim canım💓 canım yediğim kuruyemiş bol yedim onun faydası oldu demek bide muz kaşar yoğurt bunlara bebişe kilo aldıran besinler
GirlandBoy_Mom Eda42_ evet canım 1 ay yiyemeyince kuruyemiş falan bol tükettim sonrasında demek faydası oldu amin kuzum inşallah 🤲😘
GirlandBoy_Mom Rafaelli dönebilir canım benim görümcemin de o haftalarda makat gelişdi 2 hafta sonra dönmüştü seninki de döner inşallah canım💓
Rafaelli GirlandBoy_Mom haftamjn onde gitmesi zamani kısıtlıyo diye dusunuyorum hani kontrole gitdigim zamanda 33 gosderse bencede zaman var ama cok ileride kilosuda fazla o yuzden….🤦♀️beklicez artik ,cok teşekkurler