Ben Fatoş hanıma muayeneye gittim hamile olduğumu sanıyordum düşük yapıyormuşum , gerçekten insanın kalbini kırıyor . Ne yapıcam demiştim . Eve git kanaman baslıcak dedi bana , neyse ikinci gebeliğim sağlıklı oldu doruk Nilüfer Kemal köroğlu doğum yaptım çok memnunum