Kbrmsl bende de demir eksikliği var doktorum bana sidefer ilacını kullan dedi. Geç uyandığım için kahvaltı öncesi alamıyorum gece yatmadan önce içiyordum saat 9 dan sonra genelde bişey yemiyorum aç oluyorum 12-1 gibi de ilacı içiyorum haricinde dut kurusu da çok iyi geliyor baya tükettim çok şükür şuan değerlerim gayet iyi. Sabah da 5 gibi iğne olduğum için kalkıyorum kalkmışken aç karnına ferro sanol ilacı kullanıyorum onda da demir var 4 saat sonra da uyanıp kahvaltı yapıyorum çayımı limonlu içiyorum ki demir eksikliğine sebep olmasın diye. Demir ilacını kullanımı aç olmak ve diğer arkadaşların da dediği gibi kesinlikle süt ve süt ürünleriyle kullanılmamalı.