orkidemm_ papatya_hy erken öğrenmek senin yararına canım dış gebelik geçirdin nihayetin de risk bir tık fazla oluyor
Meral_63 papatya_hy adetin 3 gün in önce değil de 3 gün geçtikçe gelmediyse sonra yapsaydın insan var diye umutlaniyor hep ama belirtin varsa yine dikkat et kendine olur mu ağır falan kaldırma dikkat et
Deryz papatya_hy çizgi var gibi ama evet 2 güne tekrar yapın bencede birde sabahın ilk tuvaleti ile test yapın
papatya_hy Aynil710 evet gerçekten birde o kadar belirgin ki aşırı şaşırdım kan testinin Negatif çıkmasına
1ErkekkkAnnesi papatya_hy benim geçen ay 2 tane testim pozitifti kan testim negatifti çok şaşırmıştım bende hemde 2 tane test Rabbim hayırlı bir zamanda hayırlı sağlıkla kucağını doldursun canım 🌸