papatya_hy Kızlar adetime daha 3 gün var dayanamadım bu sabah test yaptım bu şekilde çıktı sizce hamile miyim? 🤔
Meral_63 papatya_hy adetin 3 gün in önce değil de 3 gün geçtikçe gelmediyse sonra yapsaydın insan var diye umutlaniyor hep ama belirtin varsa yine dikkat et kendine olur mu ağır falan kaldırma dikkat et
hivda36 papatya_hy Göremiyorum ben hiç bişey ama inşallah vardır yarın yine test yapın isterseniz adet gününüz geçiyorsa
1ErkekkkAnnesi papatya_hy sanki silik bir çizgi görüyorum ben bir kaç gün sonra tekrar deneyin inşallah vardır 🌸
YyyyYasemin papatya_hy ya yarın yada bi kaç gün sonra bence yenileyin testi varsa bile daha çok yenidir
papatya_hy hivda36 Amin teşekkür ederim cümlemizin inşallah Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın bizi de unutmasın.
1ErkekkkAnnesi papatya_hy tabi siz bilirsiniz ama 3 gününüz varmış bence bekleyin adet gününüzü benim geçen ay 2 testimde pozitif çıktı kan verdim negatif eve geldiğimdede adet olmuştum bu ay gebeliğim oldu adetim 1 gün gecikince yaptım test ona görede kan verdim
papatya_hy 1ErkekkkAnnesi bende pcos var öyle düzenli bir döngüm yok 30-35 gün arası oluyorum. Bu ayda yumurtlamadan 12 gün sonra test yapıyım dedim yaptım bu şekilde çıktı akşam kan verecem bakalım sonuç ne çıkacak