Ozgekiz yani doktorunla iletişimin güzelse, sakin bir yapıya sahip iyi yönlendiriyorsa zaten doulanın yaptığını yapacak dediğin gibi. Ben de ilk haftalarda çok heveslendim istiyorum diye sonra haftalar ilerleyip doktorumla iletişimi arttırınca zaten o konuştukça içimde bir şeyler eriyor, güven duygum da gelişti diyip vazgeçtim 😅