Nuriay test yapınca da haber ver büyür canım Allahı elinde herşey ben adetin 20. Günü muayeneye gittim en son Yumurta gelişimi istediğimiz gibi değil iğne vermicem adeti bekle dedi ben pozitif gördüm inşallah sağlıklı artar kistik görüntü 28 mm demişlerdi adetin 10. Günü de 15mm folikül demişlerdi Yumurta kıydı qcaba diyorum ama hiç 28mm Yumurta duymadım bilmiyorum ne oldu 😅