Cnsnsns benim çok karışık canım son adetim ocak 28 de başladı adetim bitdi 16 cı günü tekrar kanama başladı doktora gitdim rahim çok ince yumurtamda 3 tane bir tarafta var hepsi küçük küçük 3 4 mm kalmış üstüne üstlükte 10 tane minik minik kistim oluşmuş şuan düşünüyorum adetimin 16 cı günü tekrar Adet gibi kanama oldu ya belki adet yerinü geçti ve adetim bu ay16 sı filan olucktır normalde ama. Son adetim ocak 28 şubat ta adet olmam lazımdı ama olmadı şuan 6’7 gün gecikme gibi