yasemin_ysmn User658383839 sancı var evet ama füzenli değil ve doğum için yetersiz düşük sancılar çıkmış
User658383839 keyfimin-kahyasi-misin 😃 sağlıkla gelsinler bebişler sizin durumunuz nasıl acaba Bebeğiniz baş geliş mi makat geliş mi
keyfimin-kahyasi-misin User658383839 en son baş gelise dönmüştü 🥹 durumum çok vahim çatı ağrım çok fazla 🥲🥲
Momellaa User658383839 birsey yok bebek hareketli ondan o çizgiler sancı olsaydı daha yuvarlak minare gibi değilde kubbe gibi çıkardı
User658383839 Momellaa evet olabilir de nst ye bağlıyken de çok harket ediyor sevmiyor sanırsam 🥹 bende sadece çatı kemiği sızısı var
User658383839 keyfimin-kahyasi-misin benim çocuk bildim bileli makat geliş 😐 ama evet o çatı ağrısı fena insanı yürütmüyor bile maalesef 🥲 pazartesi bende gün alicam eğer o da gün verirse bakalim 🤷🏼♀️😮💨
User658383839 keyfimin-kahyasi-misin siz istedikten sonra sezaryan olamaz misiniz acaba ama gerçi devlet olunca senin isteklerine göre ilerlemiyor 🤷🏼♀️🤦🏼♀️