User658383839 deletedmom43191 açıklık yoktu canım. Eşime söyleyim bı artık gitmeye çalışacağım şimdi olmazsa sabah 🥺
User658383839 Sazenin teşekkür ederim. Sancıyı ben hissetmiyorum ama. Bebeğime bir etkisi olmaz umarım
Sazenin User658383839 sen hissetmesen de sancı ve açılma olabiliyor kontrol ettirmekte fayda var🌸 umarım bebişin sağlıkla en güzel zamanda doğar ✨️🕊
Girlmama User658383839 özel olsa direkt doğumhaneye çıkardın orda bakarlardı da devlette öyle olmuyor işte imkanın varsa 1 defalık özele git
User658383839 minikbebegim06 34. Haftada yatış vermişti. Onu da ben kabul etmemiştim çatı ağrım bile yoktu. O zaman nst bu kadar yüksek çıkmıyordu. Şimdi ki nst de yüksek çıkıyor ama yatış falan demiyor 🤷🏼♀️ pazartesi gel dedi