Eliffbaby kiloyu hiç sıkıntı etmeyin bence, gebelik özel bir süreç bayan için keyfini çıkarın. Benim gibi şeker probleminiz olsa ne yapardınız yiyemiyorsun içemiyorsun.. Böyle bir durum olmasa hiç sıkmazdım kendimi mesela, ben 36 haftalık gebeyim 7kg aldım. Ama ilk gebeliğimde 21 kg almıştım 😊