Melisssss1994 canim Allah yardımcın olsun. Bizde doğuda görevdeyiz eşimle. Babamda polisti oradan biliyorum. Başlarının memleketinde tek başına kimsenin olmaması çok zor. Akraban yok vs yok çok zor oluyor. Bende evde çok bunalıyorum. Eşim yoğun çalışıyo çoğu zaman tek başımayım. Kimseye güvenemiyorsun. Iki üç gelip gittiğim birileri var ama hala kafama yatan bir arkadaş bulamadım.. Bir de benim eşim komiser mesela ben memur eşleriyle felan yakınlık kurmaya calsiiyorum veya eşim bu durumu yansıtmıyor ama memurlar tarafından ne kadar olsa bir mesafe oluyor bize karşı. O yüzden hep tek başımayım, ailemiz uzakta. Şu doğu görevi bitsin ailelerimize yakın yerler yazıcaz inşallah. Allah can sağlığı versin inşallah hepimize bu da ekmek parası işte😕