Melisssss1994 İlk sene ben de yalnızdım, eşimin arkadaşları eşli olarak davet etmişlerdi ama ben istemedim ilk sene 🙈 ikinci sene spor salonuna gittim epey çevre edindim onlarla görüştüm, 3. sene de nasıl geçti anlamadım valla 22 haftalık gebeyim 😂 eşine söyle polis arkadaşlarının hanımları ile görüşün, çoğumuzun çevresi olmuyor zaten aynı dertten muzdaribiz 😂