minikkurabiyelerinannesi Ssema07 tam ismini bilmiyorum ama hamileler için bi site vardı ya aşeren anneler bişeyler alıyordu 🙈 ismini bilen yardımcı olsun arkadaşa 🙈
edaddk Ssema07 ben 22haftalık hamileyim aşerdiğim tek şey başından beri canım şeftali istiyor dondurulmuş aldım fakat asla tadı yok çözülünce çürüyo direk buzlu yiyemediğim için ziyan oldu nisan ortası gibi gelir dedi manav onu bekliyorum şimdi
Ssema07 Naazli merhaba az önce yedim ama boşuna almayın hiç şeftali tadı gelmiyor zamanını beklemek en iyisi sanırım
biranne_birbebek Datlum benim de aklıma şeftalili dondurma düşürdü bu başlık🥲 eşim gelsin dondurmacıları bi dolanıcaz🙊
CoolMamaMode Ssema07 yaaa benim canım üç ay önce tranzonda çekti şeytaliyi düşün asla bulamayacağım bi yer 😂 bir ay da bulamadım üstüne zaten sonra dedim artık yaza doğru çıkar heralde yerim doğurmadan diye düşünürken eşim bi market ile konuşmuş manav sorumlusuyla Trabzon’la olan yerel bi marka onlar getirtmiş. Sende orada varsa öyle manav tarzı yerler oralara sorabilirsin onlar getirtebiliyor isteğe göre yani hamile olduğun için ♥️ ya da internet de aşeriyorum.net mi ne vardı olmadı oradan sipariş verebilirsin ben en son oradan vermeyi düşünüyordum
Egemom07 Bayanozen cezaevi kavşağının orada kepezaltı tramvay durağına yakın karpuzcu ibo var orada var karpuz
Ceku256 Ssema07 keşke başlığa yazmasaydınız ya çok kötü canım çekti işin kötü tarafı alerjim var bulsamda yiyemem😭😭😭 benim imkansız aşkım💔
Poyraz07 Poyraz07 şarampolde çorbacı alı babanın 2 3sokak arkasında manav var tahtakale falan var onun arka sokagı ordada karpuz var :) kılosu yanlıs hatırlamıyorsam 50falandı sanırım
Victorias Ablalar, aşerme diye bir şeyin bilimsel olarak gerçek olmadığı, hormonlardan filan kaynaklanmadığı ve sadece psikolojik olduğu kanıtlandı biliyorsunuz değil mi 🥲