Bebekmert Hamileee ben şehir hastanesine gidiyorum bana doktor kendisi dedi artık gün verelim diye ve 2 nisana verdi 38+2 de almış olacak tabi bebiş beklerse
Meryem_mm poyrazmom_ ben 31 de bağlandım doktor istemişti.sanirim bebek doğum pozisyonundaydi o yüzden.
Moomtoobee sedaaks en son 32 de gittim 1760 di 😔 az geldi kilosu 34 um şuanda haftaya kontrol inşallah iyi kilo almıştır herseyi de yiyorum ama bebis az kilo aliyo gibi üzülüyorum 😔
Meryem_mm Moomtoobee rabbim sağlık versin tüm bebişlere üzülmeyelim almıştır güzelce sonradan alıyorlarmış
Meryem_mm aysenurx bana neden erken nst bağladılar devlette kime söylesem şaşırıyorlar 31 de direkt nst çek gel dedi sancı çıkmamıştı
Hamileee @“Sema28”# Sema28 yok vermedi 96 92 çıkıyordu benım şeker hep dikkkay et dedı hamıle olmadan öncede şeker mevzun vardı hap kullanmıştım sadece