sedaaks 34+1 ılk nts girdim bugün sancı çıkmadı kontrolde bebek 2800 dedidoktor şeker olduğundan dolayı üç hafta önde gıdıyo canım sıkıldı açıkçası bende bebekte ılı haftada fazla kılo almışız dikkkat edıyorum etmesıne ama tabi dayanamadıgım oluyo diyetısyene gitcem dengelemem lazım insaşşşşj 🤲