Sunss söyledim aslında ama sabret vs dediler. Korkmayın hiç 😊 sizinki daha güzel geçer inşallah 🤲🏻 benim iç dış yırtık pırtık dikildi belki uyuşmayan yerler vardır. Epizyotomi dikisini hissetmedim mesela ama iclere atilani hissettim. Ben ıkınma konusunda zorlanınca epirudal kataterinden bir ilaç verdiler, belki de o bozdu her şeyi bilmiyorum