Ceiydda ben iki sene önce öyle doğurdum. Epidural kataterini taktırdım hastaneye yatisim yapılır yapılmaz. Dayanamadigimi dusundugum yerde ilaç aldım ama doğum kasilmalari çok da dayanilmayaxak bir şey değil. İlaç verin dediğimde 7 cm açıklık vardı, ebe yapma etme bak hızlıca doğur dedi de korkmuş ve yorulmuştum o sebeple uyumak istediğimi söyledim. Kasılmaları hissetmeyince ıkınma konusuna odaklanamadim. Üstüne üstlük kesi dikiş acılarını da hissettim. Şimdi hamileyim ve yine katater taktiririm amaaaa dogurabiliyorsam ilaç almadan dogururum kendi kasilmalarimla. Arkadaşım dogurdu, hiç acı hissetmedim ikindim boş boş ikiniyor muyum onu bile bilemedim ve doğurdum demisti. Yani herkesin doğumu kendine özel 😊 ben de dediğim gibi katater taktiririm ama ilacı alır mıyım bilmiyorum ikinci doğumda