051020antalya Kızlar selam bugün görüş günüydü kızımla 36+5iz. Sezeryan günümüzü aldık 20 mart saat 09. Bebişim 3 kg olmuş. Sizde durumlar nedir ben çok stresliyim 🥹
Pelnztrk 051020antalya bende 36+4 üm, bebeğim makat gelişi muhtemelen sezeryan olucam tahmini gün verdi 20 mart benimde, ama ptesi tekrar kontrolüm var suyuna bakıp kontrolde tutcaz dedi belki daha erkende olabilirmiş🥹
Kocamanailem_ 051020antalya Bende 36+5 haftalık hamileyim. Bugün kontrole gittim bebeğim 3 kiloymuş. Bugün ameliyat işlemlerimi hallettim yarın gün alacağız 🙂
Mry2020 Kızlar yani 37.haftada mı planlı sezeryan oluyor çok erken değil mi bir sorun olmazsa inşallah ben 39da istiyorum da
Yenigebes Mry2020 38i geçerse daha sağlıklı benek için ben doktoruma alın diye çok dedim ama 38 den önce almayı uygun görmedi ciğerlerindeki su için sezeryan da suyu krnfi atmıyormuş 38 den sonra bu risk azalıyor demişti
Pelnztrk Esrakzly yani bebek ters canım, baş aşağıda değil hala yukarıda demek oluyor dönmemiş:) öyle olunca sezeryan oluyor malesef
Esrakzly Pelnztrk ay evet az önce anneme söyledim de poposu asagidyamis dedi🤭😅 bende dotkor deidignde seviniyorum ki başı aşağıda 😅 o kadar stres yaptım ki saglik okudum halbuki ne zamana kadar dönmezse sezeryan kararı veriliyor
Tazeanne74 051020antalya 36+6 haftalığız sezeryan doğum 17 Mart’a gün verdi doktorum.Sali günü kontrol var 😊🌸