gizem_esmr canlarim yine ben geldim bu ay awox test aldim suan reglime 6 gun var gece calisiyorum sahurdan sonra merak edip yaptim cok derin bir pembe cizgi cikti cok sıvı almistim ondan olabilir🙏🏼simdi uyandim tekrar denemek istedim ve bu sefer fotoda belli olur sekilde bariz cikti cıplak gozle daha belirgin ve pembemsi gorunuyor siz ne dusunuyorsunuz sag kasigimda batma hissi var ve dün baslayan oruclu olmama ragmen sık idrara cikiyorum 3 ay once kimyasalim oldu venatura folik asit kullaniyorum🩷
Cicekbahcesi12 gizem_esmr var gibi gorunuyor awox yanlis sonuç vermiyor diyolar genelde insallah vardir hakkinizda hayirlisi olsun 😍
gizem_esmr Sevgilimmmmmmm insallah canim ya gecen ay prodoctor kuruma cizgisi cikardi bu testi cok onerdiler bu ay bunu denedim 🙏🏼🩷
gizem_esmr Cicekbahcesi12 evet gecen ay prodoctordan nasibimi aldim insallah bu ay tutmustur Bayram hediyesi olur bana 🥹🩷
gizem_esmr @AslanBebeginAnnesi canim gebelik nasil gidiyo gecen ay beraber bekliyoduk ben elenmistim🥲postuma bakabilir misin bu sefer olur insallah🩷
AslanBebeginAnnesi gizem_esmr yedi haftalık olduk canım mide bulantılarıyla uğraşıyorum 🫨 ayyyy gördüm postunu canım hamilesin bence kesin 😍 aşırı net çıkmış hemen kan ver koş koşşş
gizem_esmr Hhh03 insallah bir iki gun koyulasmasini takip edicem testler bazen yaniltiyor awox aldim cok oneriliyordu bakalim yaniltmaz insallah🥲🩷
Merve8155 gizem_esmr gorunuyor canim bende awoxla ogrendim hatta ilk yaptigimda bundan daha belirsizdi.bi kac gun sonrasinda daha belirginlesti
gizem_esmr Merve8155 evet bende bir kac gun koyulasmasini takip edicem insallah guzel ilerlerse kan veririm🩷