Nursotu sutlukahve_ inşallah tutar ya 🤲 bende PCos yok hatta değerlerimde çok iyi çok şükür her ay adet görüyorum ama düzensiz maalesef ortalama 27 gün ama 22 25 oluyor hatta gecen ay 42. Gün adet oldum
sutlukahve_ Nursotu yok canım yumurtalıkta tembellik varmış tedavi başlarız dedi doktorum zaten başlamışken testi de yarım bırakmak istemedim
Nursotu sutlukahve_ alttan muayene etti doktor bir kaç kez orda bellı olır demi tembellik olup olmadığı
Dilan-dag sutlukahve_ yani bilmiyorum ama benim takip ettiğim sayfada bu tonlarda bile olsa değerlendirmek gerektiğini söylüyorlardı ben bi gebenin günlüğünü takip ediyorum bu yüzden pik bence
sutlukahve_ Dilan-dag ben dün degerlendirmedim maalesef herkes pik değil dediği için Ama akşamına da silik çıktı yumurta 24 saat sonra çatlamaz mi
Dilan-dag sutlukahve_ zaten testler bir kaç saat sonra silikleşiyor bu sizı yanıltmasın ondan önce veya sonraki gün değerlendirmişsin sanırım inşallah onlar tutar
Aycaasenaaa Arkadaşlar ben de fotoğraf eklemek istiyorum ama ekleyemedim benimkisi de üç gündür kırmızı çizgi çıkıyor ama bugün daha koyu çıktı değerlendirmeli miyim
Nursotu sutlukahve_ ilk çocuğunuz mu olacak😌 bir gebenin günlüğüne bi yazın istersiniz takviyelerinden çok memmnun olan var bu ay bende almayı düşünüyorum
Nursotu sutlukahve_ ezanlar okunuyor bu ayın hürmetine Allah size ve isteyen herkese de nasip etsin inşallah benimde ilk olacak olursa Banada dua edin lütfen 🤲❤️