Limonsekeri 2.doğumum korku filmi gibiydi uyuşmadım belden iğne olmadı uyuşmadığımı hissettiğimi söyledim inanmıyorlar dı sırttan iğne yedikten sonra bacaklara sıcaklık geliyor anlıyorsun zaten ama öyle olmadı hareket ettiriyordum bağıra bağıra ameliyat oldum sonun da komple uyuşturdular ama gözümü açtığımda acıyla uyandım unutamıyorum o acıyı komple uyuşmak hiç iyi değil gerçekten ama o gün maalesef ki benden sonra doğuma girenlerde öyle olmuştu ilaçta sıkıntı varmış ondan uyuşmamıştık 1.doğumum çooook güzeldi ya umarım buda böyle olur