Birbebisannesi  @sutlukahve_ sen ne durumdasın? Seninde bugün çıkacak bence 🙂
sutlukahve_ Birbebisannesi baya koyulasms ama sanki biraz daha koyu olması gerekmiyor muydu ben saat 3 te yapıyorum hergun 3 olmasını bekliyorum😂
sutlukahve_ Birbebisannesi evet yanındaki ile ayniyms dikkatli baktım da pik olmuş seninki ay inşallah benimde olur ya
Birbebisannesi sutlukahve_  Bak ilk 4 dk da çıkan buydu: Bence seninde olcak🥰
sutlukahve_ Birbebisannesi ben dünü degerlendirmedim zaten pik değildi pik olursa zaten 3 gün üst üste zaten değerlendiriyoruz ya
Cicekbahcesi12 Birbebisannesi bence bugunu degerlendirmeyip yarini yani catlamayi degerlendirin yarin catlamazsaniz bile ertesi gunu bi daha degerlendirirsiniz 🤭
Birbebisannesi sutlukahve_ evt ama değerlendirmek için yapmadım. Dün öyle olmuş oldu ama bugünde pik oldu. Neyse artık sperm sayısını bilmiyoruz ama sorun yoktur sanırım 3 gün böyle gidecek😄😄
superstar_00 sutlukahve_ Ben de bu ay deneyeceğim hiç bilgim olmadığı için soruyorum pik olunca veya çatladıktan sonra hani pik olduktan sonra sikleşmeye başlıyor ya 3 gün üst üste mi değerlendirilmesi gerekiyor?
sutlukahve_ Birbebisannesi benimki pik fln olmadı ne güzel sevinmiştim yumurtlama görecem diye umutluydum ama olmadı ben bişey anlamadım bu işten dünkü niye o kadar koyuydu o zaman
gozde91 sutlukahve_ geçen ay benimde öyle oldu ya bende inositol alıp kullandım bu ay 3 gün pik oldu. Vitaminden mi oldu anlayamadım
sutlukahve_ gozde91 ya niye öyle oluyor ben anlamadım pike o kadar yakındı ki kesin olur dedim dünden beri nasıl mutluyum öyle olup bir daha pik olmadı mı
gozde91 sutlukahve_ aynı benimde öyle oldu geçen ay bazı aylar yumurtlama olmazmış diyorlar ama ben belki yumurtam kalitesizdir diye aldım kullandım. PCOS var mı sende peki
Birbebisannesi sutlukahve_ işte bu yüzden ara ara denemek lazım diyorum testlerede güvenemşyoruz ki ya . Şimdi dün folik asit aldım ilk kez o mu yaptı böyle 😄 anlamadım valla
gozde91 sutlukahve_ yok hayır olmamıştı biraz koyulaşır geri silinmişti. Akıntım falan da hiç olmamıştı
sutlukahve_ Birbebisannesi o yapmaz ki bende kullandım yapsa bana yapardı valla şuan bütün keyfim kaçtı ya
Birbebisannesi sutlukahve_ valla bitaminler yapabilir diyorlar çokta şey edemedim benimkinede güvenemedim bir akşam bir dhaa yapcam