Merhaba bende 5.gun embriyosu yerleştirildi. 7.gun test yaptım negatif di hemen gidip kan verdim ve 0.3 çıktı beta. Bilmiyorum cok üzüldüm 2.denemem bu ilki tutmuştu ve 7.gun belli olmustu fakat düşürdüm…. sizce pozitif e döner mi daha ⅚ gün var test gunume
Lütfen yardımcı olun…..