_umudumvar_01_ Gkce27 amin kuzum ya şimdi aklıma geldi de kargom daha gelmedi bugün sanırım regl günüm bitti inşallah yarın kargom gelirse bunu hangi saatlerde yapmam gerekiyor fark ediyor mu acaba
Gkce27 _umudumvar_01_ ben hangi saatlerde daha müsait oluyorsa öyle ayarlıyordum canım 1 ay sabah 11 gibi 1 ay da öğleden sonra 2 gibi yapmıştım 😊
_umudumvar_01_ Gkce27 akşam olması da fark etmiyordur o zaman bunda öyle aç veya tok fark etmiyordu sanırım malum ramazan ayındayız ondan saat kaçta yapsam diye kafam karıştı bi 🤦🏻♀️
Gkce27 _umudumvar_01_ Instagram’da bir gebenin günlüğü var ben oradan destek aldım saatleri falan hep sorup öyle yapmıştım bir sor istersen canım ebru abla yardımcı oluyor