Canım ben ikisinide kullanmıştım ama malesef benim bir gebenin günlüğünden aldıklarım bozuk çıkmıştı ( çizgiler çıkmıyordu)kasette stripte ikiside vardı hatta trendyolda 1-2 puanlık yorumlarda da çok görmüştüm böyle sorun sonrasında innovita aldım vee pozitif gördüm💕