13 Mart sabahı kızçemle kavuşuyoruz insallahhh 🥹 39+3 oluyoruz doktorumuz bi sorun olursa erkenden gel tabiki dedi. Devlette doğum yapacağım ekg çekildim, kan-idrar verdim. Bu ana kadar korkum yoktu içim bi tuhaf olduuuu 🥲🥲 Odalar 2 kişilik oluyormuş. tek refakatçi ve eş de ziyaret saatinde görebilecek sadece. o bi tık üzdü ama olsun bir ömür bizimle olacak insallah 🥰 Normal ameliyat olan hastalarla aynı odada kalacaksın dedi o biraz aklıma takıldı. Deneyimli annişler bilgi verebilir mi? Siz kaç kişilik odada kaldınız