Edizhr Masalada-annesi gelse bı dert gitse bı dert annelik hem güzel hem zor herşeyde insanın içini korku kaplıyor canım
Bebitom22 hemsireblog1 Merhaba, hayırla sağıkla gelsin inşallah ben de 14+1 deyim. Kız hissediyorduk ama erkekmiş bebeğim 🥰
hemsireblog1 Edizhr bulantılarım baya azaldı, uyku hali baya baya azaldı enerjimin arttığını hissediyorum. Başlarda çok uzun süre benim adet ağrısı gibi ağrılarım vardı progestan ile destekledik şükür o ağrılar geçti
hemsireblog1 Parinas benim ilk gebeliğim hafiften karnımda belli olmaya başladı sanki, kendi kilomda vardı ama karnım alttan büyümeye başladı elime geliyor sanki 🥹
hemsireblog1 Rose222222 benim aylık kontrolüm gelmişti, geçen hafta gidince cinsiyeti arada kalıyor haftaya tekrar gel diye çağırınca 14te öğrenmiş olduk🥹
Hiranurmeric Nuryalinn erkek bence öğrenince sonucu paylaşır misiniz merak ettim bi teoriye göre tahmin ettim de
hemsireblog1 Krystal bizde öyleyiz ya bu kadar ısrarla erkek hissedince kız olmasına çok şaşırdım. Ama ben uzun süre sadece yoğurt ve tuzlu şeyler yiyebildim. Tatlı şeyleri ağzıma süremedim bile. Belki kız olduğundandı bilmiyorum 😅
Krystal hemsireblog1 O kadar iyi anlıyorum ki o şaşkınlığı 😂 ben tatlı seviyorum ama dediğin gibi yoğurt gibi şeyler daha cazip geliyordu. Poğaça hele üfff. Tatlılardan da mayhoş tatlıları arıyordum 😂 Bide herkes çok güzellesmissin diyordu. Erkek güzelleştirir derler ya ona da bağlamıştım.🙈
hemsireblog1 İkili test yaptıran oldu mu aranızda sonuçlarınız nasıl çıktı? Bizim düşük riskli down sendromlu olma riski çıktı fetal dna yaptırdık sonucunu bekliyoruz inşallah güzel sonuçlar alırız🥹
Yetersukrbck_0618 hemsireblog1 yaptırdım temiz çıktı dörtlü test de verdim sonucu çıktı cuma ayrıntılıya giricem daha net belli olur
Elifmehmetemin hemsireblog1 temiz geldi benim ki inşallah sizde hayırlı güzel haberler alırsınız canım 🤲
Allyya hemsireblog1 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah fetal DNA ücreti nedir bilgi verebilirmisiniz
Bebitom22 hemsireblog1 Kızıma hamileyken ikilide %70 down sendromu riski var dediler. Ayrıntılıya girdim kolları ve bacakları kısa down sendromu riski %90 dediler. Kızım sağlıkla doğdu. Şuan 9 yaşında. Asla strese girmeyin. O dönem kendi doktorum rahim kapalı bir kutu biz insan yapımı aletlerin gösterdiği kadarını görebiliyoruz bunu unutma en doğrusunu Allah bilir demişti.