hemsireblog1 Merhaba biz 14+2 de yani dün öğrendik 🥹 anne babası olarak ikimizde erkek hissediyorduk ama kızımız geliyormuş şaşırttı bizi 🥹 çok tuhaf olduk cinsiyetini bilince daha da inandık galiba. Göbüşleriniz belli oldu muu 🥹🥹
Parinas hemsireblog1 hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏼 Bende 14+0 ım yarın randevum var 12 haftada tahminde bulundu değişecek mi aynı mı kalacak heyecanla bekliyorum ☺️ göbüşümüz de varla yok arası 3ncü gebeliğim🌸
Rose222222 hemsireblog1 hemsireblog1 hayırlı olsun bebeğiniz ☺️ biz de 13. Haftadayız 15. Haftada gidelim daha doğru sonuç alırız diye düşündük ama bi yandan da gitsek mi diye düşünüyoruz 🥲
Parinas Edizhr şişkinlik geçti ama bulantı için ilaç kullanıyorum oruç tuttuğum için korkumdan deneme de yapamıyorum 😀bi gün kaza edip deneyip görmek istiyorum haftam ilerledi ama kızımda 16 haftada geçmişti vakti var gibi hissediyorum
hemsireblog1 Edizhr bulantılarım baya azaldı, uyku hali baya baya azaldı enerjimin arttığını hissediyorum. Başlarda çok uzun süre benim adet ağrısı gibi ağrılarım vardı progestan ile destekledik şükür o ağrılar geçti
hemsireblog1 Parinas benim ilk gebeliğim hafiften karnımda belli olmaya başladı sanki, kendi kilomda vardı ama karnım alttan büyümeye başladı elime geliyor sanki 🥹
Edizhr Parinas benim de 2 gündür bütün belirtiler gitti 11+5 tedirgin oldum inşallah herşey yolundadır oruç tutuyorum rahat geçiyor canım
Rose222222 Parinas bulantılarla nasıl tutuyorsunuz oruç ben de 13. Haftadayım ama bulantılar çok var ilacı bıraktım Zofer kullanıyordum çünkü içsemde bulanıyor.. oruç tutmak istiyorum ama aç olunca daha çok bulanıyor ve kusuyorum 😔
Parinas Edizhr 12 haftada zaten doktorlar bitmesini en azından azalmasını bekliyorlarmış bhcg pik yapıp düşüşe geçiyormuş çünkü. Bence bitmiş olabilir☺️ darısı bana inşallah
Parinas Rose222222 benim öyle ciddi değil hiç kusmadım. Bende sadece çok yemek yersem oluyor. İştahlıyım çünkü. Ama oruçluyken ya da az yersem sorun olmuyor. Gece yatmadan 1 tane prilam içiyorum yetiyor bana çok şükür. Kusmalı olursa zaten tutmak mümkün olmaz. Rabbim kolaylık vermiş sonra da tutulur bebişler iyi olsun biz iyi olalım sonra da tutulur
hemsireblog1 Rose222222 benim aylık kontrolüm gelmişti, geçen hafta gidince cinsiyeti arada kalıyor haftaya tekrar gel diye çağırınca 14te öğrenmiş olduk🥹
tugbaalpmumcu Rose222222 bende şuan 15 haftadayım randevum haftaya 16 ya denk geliyor inşallah öğrenirim cinsiyeti
Parinas Talentedmom bana yorum yapmış mıydınız hatırlayamadım bi bakar mısınız. Forumda kime sorsam bi kişi hariç hepsi aynı cinsiyet söyledi hayırlısı artık 😀
Rose222222 Parinas prilamla halledebiliyorsanız çok yok o zaman sizin. Tabiki bebişler iyi olsun sağlık olsun tutarız inşallah ilk bebeğimde de tutamamıştım tutanlara özeniyorum sanırım
Edizhr Rose222222 ayva ye salatalık ye leblebi tuzlu çubuk kraker falan tuzlu yoğurt bunlar iyi oluyo biraz