Busradoga richgirl10 senin uyuşukluğunun geçmesine bağlı ama geçmiyor hemen ben 10 da doğuma girdim sabah. Öğlen 16.00 17.00 gibi yürüttüler
Girlmama richgirl10 muhtemelen spinalde belden aşağısı felçli gibi olacak ama genelde uyutulup uyanıyorsun bu arada duyduğuma göre genelde bebeği çıkarana kadar anesteziyi basmıyorlarmış zarar görmesin diye bebek karından çıkınca basılıyormuş tabi iki durumda da hissetmiyor insan ama
ayse1495 richgirl10 gece 23.30 gibi sezeryandan çıktım saat 2 de sıvı gıda tüketmeye başladım, saat 5.30 da sonda çekildi sonra yürütüldüm. İlk yürüyüş çok ağrılı oluyor biraz dişimi sıktım sonrasında yavaş yavaş açılıyor yürüyüşler.