3prensAnnesi_ richgirl10 yanlış değilsem 3 saat sonra olmalı, tam hatırlayamasam da ancak geçmişti anestezi etkisi
richgirl10 seyma0661 daha yeni bir arkadaşım 2 saat sonra yürüdüm dedi🥲 ama o tüm uyutulmuştu acaba fark mı var
Girlmama richgirl10 muhtemelen spinalde belden aşağısı felçli gibi olacak ama genelde uyutulup uyanıyorsun bu arada duyduğuma göre genelde bebeği çıkarana kadar anesteziyi basmıyorlarmış zarar görmesin diye bebek karından çıkınca basılıyormuş tabi iki durumda da hissetmiyor insan ama
Aysunnn3 richgirl10 sezeryan ameliyatlı doğum şeklidir tamamen anestezi aldığınız da komple bayılır siniz ama spinal yada epidural dediğimiz anestezi şeklinde Sadece belden aşağısi uyuşuk oluyor kendiniz uyanık bilinciniz açık oluyor
3prensAnnesi_ richgirl10 benimkiler spinaldi, tüm narkoz da herşeyden habersizsiniz, uyanınca ağrı başlıyor hemen fln diyorlar
Aysunnn3 richgirl10 Anestezi etkisi geçince yani uyuşma sondayi çıkarmaya geliyorlar ondan sonra kalkıp yuruyebiliyorsunuz yani benim öyle olmuştu tam saat hatırlamıyorum da ama çok geçmiyor
Pelnztrk Bende 15 gün sonra muhtemelen spinal sezeryan olacağım. Ona rağmen sonda felan takıyorlar mı? Çok ağrılı mı sezeryan sonrası
Mervecimmm richgirl10 ay tam hatırlamıyorum 3,5 sene oldu ama uyuşukluk geçip kendimi iyi hissettiğim vakit yaptırdılar sanırım.
segah06 richgirl10 tam tamına 3,5-4 saat sonra ayaklarımın tamamen uyuşuğu geçti ve o zaman yürüttüler. Kişiden kişiye de değişiyor bence. Benimle aynı anda doğuma giren birisi vardı, ben daha bacaklarımı hissedemezken o yürüyordu