Sumiire Bzm sanırım hamilelik ten kaynaklı bendede çıkmaya başladı boynumda, kolumun altında çıkmıştı kendi saç telinizi bağlayınca kendiliğinden düşüyorlar ama ben hamilelik öncesi yapmıştım hamilelikte yapın veya yapmayın diyemem
Bzkrt Bzm evet hamilelikten kaynaklı benimde boynum da ve gobegimde çıktı maalesef küçük küçük kahverengi veya siyah arada kasiniyor biraz ama normal
2prensesannesiiii Bzm benim benler büyüdü cildiyeye gittim ve doğum mu yaptın dedi evet dedim artan hormonlardan dolayı büyüme olmuş aldırabilirsin dedi ama zararsız dedi
Ftsss777 Bzm benmde boynum da karnımda küçük küçük benler çıktı inşallah geçer ya gerçekten hiç böyle şeylerim yoktu şimdiye kadar 😔
annelik565656 babycom456 normalmiş canım kilodan kaynaklıymış internette saçma sapan seyler yazıyor ama gerçek değil yani her yerde çıkıyor hamilelikte geçer silinir gider bendede aynı makat çevresinde çıktı normaldir