Esinserkan şakın böyle düşünme daha önce 2 kez kazamız oldu hamile kalıcam diye istemediğim için çok fazla sıkıntı stres yaptım sonra baktım bişey olduğu yok rahatladım sonra bir kez daha oldu kazamız aman dedim nasıl olsa olmuyor bunda da olmaz hatta eşim kendinden şüphe etmeye başladı kaza maza neden olmadı bi problemmi var acaba diye yine de bi dr ra gözükeyim dedi randevu almaya Karar verdi ki 2gün sonra hamile olduğumu öğrendim yani Kısacası vaktinden önce çiçek açmıyor rabbim vereceği zamanı çok iyi bilir endişe etme rabbim gönlüne göre versin inşaAllah 🙏🏻🙏🏻