Esinserkan hiçbirşey kolay deil. Armut piş ağzıma düş die bişe yok.
Çabalamadan olmuor gördüğün gibi hiçbişe.
Başvurcan uğraşcan, bununla uğraşmak bile kafanın boşalmasını sağlar.
Ayakların üzerinde durursun paranı kazanırsın ekonomil özgürlük harika birşey.
Tabi tercih meselesi yani ama ne biliyim sen bilirsin. En azından başka şeylerle kafanı meşgul etmiş , çocuk konusundaki stresini kenara atmış olursun ve harika bir şekilde hamile kaldığını öğrenir eşinede sanada çok büyük süpriz olur.
İşe girmek istemiyorsan en azından bi kurs bi faaliyet bi etkinlik bişeye git katıl derim.