Esinserkan Canım hiç doktora gitmeden tedavi olmadan umutunu kaybetmen doğru değil . Bi doktora git hormonlarına yumurtalarına tüplerine ve eşinin tahlillerine bakılsın bunların hepsi bir ayını alır , belki bi hormon yüzünden hamile kalamıyosun belki tüplerin kapalı ve açılınca hamile kalıcaksın . Biliyorum çok zor ama strese girme buda etkiliyor insanları takma kimseye istediğini olmadığını söyleme ben istemiyorum size ne de kapat konuyu 🥴