Esinserkan bende bir buçuk sene denedim olmadı olmadığı için hastaneye gittim fitil falan verildi daha sonra adetinin üçüncü günü gel denildi olmadım ama gittim yine hamile olduğumu öğrendim mucize gibi oldu.. inşallah allah en hayırlı zamanda sana da nasip eder herşeyin bi zamanı var üzülme dua et