NimetSa gittiğim devlet hastanesinin iki tane detaylı ultrason yapan cihazı var birini kadın doktor diğerini erkek doktor kullanıyor kadın doktor tam bir fiyasko ne bişey anlatır ne fotoğraf verir uyuz suratsızın teki 1 hafta beklemek zorunda da olsam erkek olandan sıra alıyorum en az yarım saat muayene ediyor her yerini ben görene kadar gösteriyor yüzünü istersem pozisyonu uygun olursa veriyor hastane ne kadar önemli bilmem ama doktor kesinlikle çok önemli☺️