Krispiim16 NimetSa canım devlette bir tane bile fotoğraf olmuyor seninle muhattap bile olmuyor açıklamayı bırak köpek gibi davranıyor tekli de bakmadı ayrıca çocuğumuzun sırf fotoğrafı olsun diye 300 tl verip renkliye giricem
esractn NimetSa Ben dun devlette oldum. Ultrason kağıdı vermediler, 5dakkadan az bi zamanda bitti hemen, ekranı banada göstermezler. Bu sekilde oldu benimki özellerde nasıl bilmiyorum ama daha uzun sürüyo diye duymuştum
NimetSa Bhrcbk bana da 500 dediler canım ama maddi durumun o kadar yok o yüzden devletten gün aldım hani acaba farklı mı oluyor diye merak etmiştim saol canım ☺️
Bhrcbk Krispiim16 devlete hıc gıtmedım bastan berı ozele gıdıyorum ama suna 10 bını bulmustur sıkıntılı gebelıgım canım rabbım herkesı evladına kavustursun ınsallah
Bhrcbk NimetSa ıstanbul da 250 tl ye de var ama benım kendı doktorum o fıyata yapıyor o yuzden baska yere gıtmedım ıslem aynı damarları ıncelıyo 20 dk 30 dk sürüyor canım
Krispiim16 NimetSa hayır canım sarılı bir foto bekleme herzaman aldığın siyah beyaz belki verir ama bana vermediler 22 haftalığım şimdiye kadar devlette verilen ikili tarama da verilen bi usg fotoğrafı var başka hiç bişey yok canım
NimetSa Yasemincifci yarım saat falan dediler bana özelde ama devlet eşi bile içeri almıyormuş o kadar pahalı ki hiç maddi durumu olmayanı düşünmemişler ya o kadar heves ediyordum çocuğumu görücem diye ama göremicem bu gidişle herhalde devlette 😔
Bhrcbk esractn 20 dk yada 30 dk suruyor gosterıyor canım surası karnı ayagı vs dıyor esımde yanımdaydı esıne benzıyo demıstı cd ve fotoğraf verıyor
Yasemincifci NimetSa olsun sağlıklı olsunda tek doğunca bol bol görürsün napalım bizde böle mahrum kalıyrz ama yaoacak bişi yok🥺
Krispiim16 Bhrcbk allah yardımcın olsun canım benim abimlerde tüp bebek tedavisi görüyorlar hayırlısıyla nasip eder inşallah onlarda binokadar harcadılar 😌
esractn NimetSa söylediler onu canım sıkıntı yok dedi. Cikinca kendi doktoruna gidiyosun zaten oda dedi bi sıkıntı yok suyu, eşi falan iyimis herseyi sagliklilar dedi
NimetSa Yasemincifci aynen canım sağlıklı olsun da evlatlarımız resim falan çok da önemli değil haklısın ☺️☺️
esractn Bhrcbk Alla ala ilk defa duydum devlette bu sekilde olduğunu🙂 erkekleri içeri almak kesinlikle yok dedigin gibi ekranı bile göstermediler bana. Ankarada etlik zubeyde hanımda oldum ben. Siz hangi şehir hangi hastaneymis merak ettim😊
Yasemincifci NimetSa aynen öyle olsa iyi olur ama işte olmuyo ben benrğimin ilk resmini 9+6 haftalıkken aldım onuda araştırma hastanesinden istedim şehir hastanesinden ilk başlarda istedim ulturason kağıtlarının olmadığını söylediler
Yasemincifci Bhrcbk bilmyrm bana göstermedi bile resminide vermedi şehir hastanesindeki doktorum bile ondan iyi bakıyor gösteriyor şurası şura diye içimde kaldı aslında özele gidicemde bulundupum yerde özel hastane yok malesef