Asdfghk Kelebekkkk34 Ayıptr sölemesi idrara cıkmam sıklastı. Bazen kasıklarmda agrı oluyor. Ramazanla karısık belkide bu durumun alakası varmı bilmiyorum vucudumn gücü yok uyumak istiyom dün başladı
Fatma2407 İnşallah ya ben hep test yaptım bilmiyorum hep bana mı geliyordu bu testler hep silik çizgi çıkmıştı geçen ay 3 tane test yapmıştım 3 gün boyunca hep silik çıktı ama kan verdiğimde değerim önce 1.07 oldu sonra 0.75 oldu en son 0.24 tü
Kelebekkkk34 Fatma2407 Allah Allah hangi testi deniyosun prodoctoru çok iyi diyolar ama bilmiyorum artımed sürekli yalancı pozitif çıkartıyormuş
gizem_esmr Kelebekkkk34 insallah ya bir iki gun koyulasmasini bekliycem testler çok üzdü beni ama awox cok öneriliyordu bakalim🥲🩷
Asdfghk Kelebekkkk34 benimde 7 ay oldu canım. benimde yumurta rezervim düşük, pıhtılaşma var 2 kez kimyasal geçirdim. İnşallah yakın zamanda olur ikimizinde isteyen herkesinde 🌸
Cicekbahcesi12 Beennn bat 14. Hemuz bi belirtim yok sadece afedersiniz gaz problemim var oda gebelige dahil mi bilmiyorum öksürsem belirtisi gibi geliyo artik😂
Kelebekkkk34 Cicekbahcesi12 ay benimde aynı yaaa 😂 gaz oluyo bişey yemediğim halde baktım belirti deniyo ama bende psikolojik olarak belirti yaşıyorum bence 😂
Cicekbahcesi12 Kelebekkkk34 evet belirti deniyor ama bende kendimde psikolojik diye dusunuyorum kendimi dinledikce yeni bi gebelik belirtisi kesfediyorum 😂🤦♀️