beniö 2 kimyasal 1 boş olmuştu doktor öğrendiğin gibi gel dedi ve gittiğimde 1 bağışıklık düşürücü kortizon 1 kab sulandırıcı 1 de bebeğin tutunması için bi hap ve kan sulandırıcı iğne başlamıştı ilk 1 ay bunları kullandım bebek tutunana kadar. evde beklesem belki yine olmayacaktı