Oyku3005 Erken ciğer geliştirici iğne yaptırıp 36 haftada doğum yapan varmı küvezde girdimi? Yada nekadar kaldı 36 haftada doktor doğum tarihi verdide
DENIZ_55 Oyku3005 ben riskli gebeligim ciğer geliştirici olmadim doktor 34 haftadan sonra sıkıntı olmaz dedi bana cnm
EsraKarahan Leylasiva21 bende 36+4 deyım yarın yada cuma doğum olucak 37 oluyor gerçi 3 kiloyuz İnşallah bize de kuvezlık durum kalmaz 🙏🙏
Leylasiva21 Oyku3005 yok 3 yıl oluyo şimdi yine hamileyim Buda erken doğum kan hastasıyım kan değerlerim çok düşüyor ve bebek büyüdükçe kan ihtiyacı fazla oluyo diye zor 36 ya kadar bekledi doktor
EsraKarahan Oyku3005 pekı küvez durumu felan oldu mu bende 36+4 deyim yarın yada cuma doğum olucak suyum azalmış korkuyorum ?
Oyku3005 EsraKarahan hayır şöyle birşey oldu başta dediler seninle gelecek sonra dediler inlemesi var küvezde giricek bende dedim ciğer geliştirici vurmuştuk zaten 2-3 saatlik filan alıcaz dedi öyle birşeyi yoksa getircez emindim zaten olmadığına sonra getirdiler yanıma çok şükür😊
DENIZ_55 EsraKarahan ben 37 haftalıkken dogum yaptim yani 24 martta dogum yaptim sarısı bekleyenlere inşallah
Rojindcl Benmde bugn cocuğun çiğerleri gelişmemiş diye çiğer iğnesi yaptı 34 haftalığım erken gebelik risk var dedi iğnemi yaptm inşalah herşey duzelir