Maviinci bilmiyorum çektirdiniz mi ama ben erken dönemde hsg kesinlikle öneriyorum doktorlar 1sene sonra yönlendiriyor ama şimdiki aklım olsa ilk düşündüğüm ay çektirirdim. Benim rahimde tam bebeğin tutunacağı yerde polip varmış yaklaşık 3 cm neredeyse 1 sene boyunca boşuna denemişim. Kimyasal oldu ama ameliyattan sonraki ilk korunmasız ilişkide ilk kez hamile kaldım. Doktorun dediğine göre polip ve myom son dönemlerde çok yaygınlaşmış, sadece hormon testleri değil rahimdeki bu oluşumları da kontrol etmek çok önemli, bi baktırın derim