_Feslegennn__34 Minik_04 benim bi iki gün cokkkk ağrı oldu şü kaç gündür hiç yok inşallah kist olmamiştir ya
_Feslegennn__34 Minik_04 aynen adetle gidiyo sen kistın olduğu yer de çok batma ağrı oluyormuydu benim düne kadar oyleydı şimdi vajınamın üstü yan kismı ağrıyo
Minik_04 _Feslegennn__34 evet oluyodu hatta sol tarafta da ayni şeyi hissettim am dun hastaneye gittikten sonra gece fln hic ağrim olmadı