Minik_04 zararsız kistler adet düzensizliginden olabiliyor ya da yumurtalıklar adet tarihinde yeteri kadar açılma yapmadıgı için kalan adet kanamalarından oluşabiliyor genelde regl dönemi düşer gider, agrı kesici kullanmamaya çalış fazla sancılı regl dönemlerinde yumurta açıldıgı için sancı yapıyor ve kanama fazla oluyor bu sebepten ama agrı kesici içildiginde bu açılma durabiliyor(muş)