_Gizem__98 evet normal oldu teşekkür ederim sizde hayırla alın kucağınıza inşallah.Saat sabah 5 den beri ara ara vuran sancılar vardı ama sık değildi ve dayanılmıcak gibide değildi o yüzden çekebildiğim kadar evde çektim saat 8 de geldim yatışım yapıldı 8:30 da suni sancı verildi ve tam 11 de kızımı kucağıma aldım güzeldi herşey çok şükür ya