AnayimBenAna_ Nurellaaaaaaa1212 3 yaş bebem uyudu akşam kaynanama davetliyiz modum tam olarak bu şuan 😂
Ozgekiz Nurellaaaaaaa1212 sinuzitim azitti, doktor ilaç vermedi, çakmağı ödünç verirsen bir isim var halledip geleceğim 😄 Kibritmis kız o 😄😄😄
AnayimBenAna_ Nurellaaaaaaa1212 😂 uyku problemini aşalı uzun zaman oldu bizim 🤭🌸 karnımdaki uyumuyo ama o ayrı
Nurellaaaaaaa1212 AnayimBenAna_ ayy ben de öğlen uykusunu kestim aşkım 3 yaş. Aksam en geç 9da iyi ciciler diyor
Nurellaaaaaaa1212 AnayimBenAna_ benimki uyusa da deliriyo ldldpdl aksama kadar dayanıp aksam erken yatırmak cok hojdır bana
AnayimBenAna_ Nurellaaaaaaa1212 eltimde öyle yapıyo 😂 benimki 8-9 da yatsa hortluyo geri bi saat yatıp
Sumiire Nurellaaaaaaa1212 maf oldum nası ağlamıyım 😅 daha ikinci gelmeden ben pesss gelince burda isyanlarımı çok duyarsınız
Nurellaaaaaaa1212 Ozgekiz Ayyy allah mı söyletti kız hamile adayıyım hamile değilim ağğğğğ ağlıcam simdi yakmayalım gel sarılalım
AnayimBenAna_ Smyye1B evi topladım mutfağa enerjim kalmadı bıraktım nolursa olsun dedim meyve tabağı yaptım kendime 😂