Burcak61 Sevdaaa121 ben kadın doğum polikliniğe gittim e nabzı dan sıra alıp kafama göre bi doktora gittim maksat kan testi 🙂
Ssozdmr Burcak61 bat benimde 4Mart :) bu arada bende Awox ile 28 şubatta öğrendim allah sağlıkla kucağımıza aldırsın inşaaalllaaaahhh 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ozgekiz Ssozdmr öğrendim teşekkür ederim 🥰 denenebilir yemek olanı hahaha 😄 mercimekli burgurlu kisirimsi bir şeydi🙈