Papatyam_42 Biz yüksek bütçeli olan şeylerden başlamıştık, elektrikli ana kucağı, bebek arabası ve puseti, beşiğini aldık. Ben kendim için elektrikli süt pompası aldım ilk etapta. Cinsiyetimiz belli olunca da isimli hastane çıkışını ve kapı süsünü yaptırdım inanın onlar da pahalı oluyor :)
Sonrasında yavaş yavaş zıbın, tulum, altlı üstlü takımlar, battaniyeler, banyo havlusu vs aldık. Ben mayıs sonu gibi doğum yapacağım hem kısa kollu hem uzun kollu hem de sıfır kollu olan zıbınlardan aldım. E bebekte sürekli 7 al 5 öde ya da 6 al 5 öde kampanyası oluyor o şekilde almıştık sizde takip edebilirsiniz. Şu an 4 tane altlı üstlü takımımız var, 3 tane çıtçıtlı tulum aldım ama fermuarlı olanlar daha çok kullanışlı oluyor dediler bundan sonra fermuarlı bakıcam :) İki tane hastane çıkışı aldım ama sanırım birini evde kullanıcam.
Ekstra erken olsa bile şampuan, deterjan, masaj yağı ve pişik kremi de aldım bozulacak şeyler değil nihayetinde :)